Job 60 van 132


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende


Functie

Als medewerker dienst na verkoop ben je een belangrijke schakel tussen de klanten, de leveranciers en onze interne collega's. Klanten die een technisch probleem ervaren met één van onze producten, nemen contact op met de klantenservice. Jij bent het aanspreekpunt voor de klanten bij problemen en/of als er herstellingen nodig zijn.

  • Als klanten problemen ervaren met één van de producten, nemen ze telefonisch contact op, via mail of via het contactformulier op onze website. Je luistert naar hen en helpt de klant verder op weg naar de best passende oplossing. Met jouw sterke communicatie kan je hen ontzorgen en/of geruststellen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het contact met de leveranciers. Je communiceert met hen over de door de klanten gemelde problemen en overlegt met hen over omruilen, herstellingen, interventies ed.
  • Nauwkeurige administratieve opvolging neem je ook voor je rekening.
  • Korte doorlooptijden binnen dienst na verkoop verhogen de klantentevredenheid. Je bouwt aan een goede relatie met de particuliere en professionele klanten.
  • Je onderhoudt de positieve band met de collega's van verschillende diensten, door regelmatige contacten en door het veelvuldig uitwisselen van informatie.
  • Je kan vlot werken met de apps uit Microsoft 365. Kennis van Navision is een troef. Leren werken met verschillende softwareprogramma's schrikt je niet af.
  • ...

Jouw profiel

  • Opleidingsachtergrond : Je beschikt over een bachelordiploma of masterdiploma in een relevante studierichting, waarbij logisch denkvermogen een belangrijke rol speelt.
  • Ervaring : Je hebt minstens 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur met ervaring in HVAC.
  • Teamspeler : Je bent van nature enthousiast en een teamspeler, met flexibiliteit als een van je sterke punten.
  • Administratieve vaardigheden : Je voert administratief werk nauwkeurig en correct uit, en bent bedreven in multitasking. Sterke organisatorische vaardigheden zijn essentieel.
  • Proactieve houding: Je neemt een proactieve benadering aan en wacht niet af tot problemen zich voordoen voordat je actie onderneemt.
  • Klantgerichtheid : Je hebt een enthousiaste houding ten opzichte van het beantwoorden van vragen van klanten en communiceert vlot en graag met collega's, klanten en leveranciers. Beheersing van het Frans en/of Engels is een pluspunt.
  • Oplossingsgericht en stressbestendig: Je bent in staat om oplossingsgericht te denken en blijft kalm en professioneel, zelfs in stressvolle situaties.
  • Commerciële instelling : Je bent commercieel ingesteld en streeft naar klantvriendelijke oplossingen die de klanttevredenheid bevorderen.
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)

Aanbod

  • Een afwisselende job in een groeiend bedrijf.
  • Je wordt opgenomen in een enthousiast team die je onder zijn vleugels neemt.
  • Je werkt in een omgeving waarin je jouw competenties verder kan ontwikkelen en je binnen een horizontale structuur kan groeien.
  • Voltijdse tewerkstelling van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk salarispakket volgens ervaring en opleiding, aangevuld met extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Indiensttreding kan op korte termijn dankzij onze vlotte selectieprocedure.
  • Plaats tewerkstelling: Anzegem (regio Waregem - Oudenaarde - Kortrijk).

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht